Basket_selected
Koszyk jest pusty

Kontakt

    

    Ewa Czekaj

               Ewa Czekaj
               koordynator
         sklepu internetowego

    e-mail: sklep@fanpix.pl

    tel. 13 306 10 10
    GG: 55753992
    czynne w godzinach:
    pon - pt 8:00 - 17:00
    sob 9:00 - 13:00

Kategorie

Blog sklepu Fanpix.pl
Fanpix rzetelnym sklepem
SSL
 Tax free zwrot VAT dla podróżnych

Jabra BIZ 2300 USB Duo - 2399-829-109

Producent: Jabra
Dostępność:
Jest Jest
szt.
Cena katalogowa:549,00 zł (Cena katalogowa:446,34 zł)
Rabat: -27,45 zł (Rabat: -22,32 zł)
Cena netto: 424,02 zł / szt. 521,55 zł / szt.

Jabra BIZ 2300 USB Duo

 

 

Lepsze rozmowy dla centrów kontaktowych
Twoi agenci z centrów kontaktowych to pierwsza linia naszej marki. Zestaw Jabra BIZ 2300 sprawi, że każda rozmowa z klientem będzie wspaniałym kontaktem z marką. Ten nowy przewodowy zestaw słuchawkowy jest wyposażony w funkcje dźwięku HD, głośnik szerokopasmowy oraz najlepszą w klasie funkcję redukcji szumów.

Dbaj o zadowolenie agentów Twojego centrum kontaktowego
Zestaw Jabra BIZ 2300 dla centrów kontaktowych łączy w sobie lekką, ale trwałą konstrukcję ze skromną i profesjonalną skandynawską estetyką. Zestaw Jabra BIZ 2300 działa rewelacyjnie, wygląda świetnie i zapewnia prostą codzienną obsługę. Jest to zestaw słuchawkowy zapewniający komfort przez cały dzień.

Zestaw słuchawkowy dla centrum kontaktowego stworzony z myślą o długotrwałej eksploatacji
Zestaw Jabra BIZ 2300 został opracowany z uwzględnieniem całkowitych kosztów posiadania. Oprócz odpornego na uszkodzenia wysięgnika obracającego się w zakresie 360 stopni oraz przewodu wzmocnionego kewlarem, zestaw Jabra BIZ 2300 został opracowany pod kątem bardzo intensywnej eksploatacji w centrum kontaktowym.

Zestaw słuchawkowy UC z funkcją obsługi połączeń na przewodzie
Zestaw Jabra BIZ 2300 to zestaw słuchawkowy UC wyposażony w intuicyjne funkcje obsługi połączeń na przewodzie, które gwarantują wygodę i wysoką wydajność pracy. Duże przyciski ze wskaźnikami LED ułatwiają agentom odbieranie i kończenie połączeń, wstrzymywanie połączenia, wznawianie połączenia, ustawianie głośności lub wyciszanie rozmowy. Ponadto wszystkie przyciski są programowalne.

Głośniki:
- Charakterystyka częstotliwościowa: hi-fi
- Głośniki o częstotliwości hi-fi emitują dźwięki w zakresie odpowiednim do realistycznego odtwarzania dźwięku, np. muzyki
Ochrona przed hałasem:
- PeakStop
- Protectionlevel 2
- Protectionlevel 4
- Protectionlevel 3
- Normy UE dotyczące hałasu w środowisku pracy
- Protectionlevel 1
- Cyfrowe przetwarzanie sygnału: Tak
- Cyfrowe przetwarzanie sygnału (Digital Signal Processing, DSP) to technologia, która cyfrowo optymalizuje głos i muzykę oraz redukuje efekt echa

Konstrukcja:

- Sposób noszenia: Pałąk na głowę
- Pałąk na głowę to w pełni regulowane akcesorium umożliwiające noszenie zestawu na głowie 
- Typ poduszki słuchawki: Pianka ochronna L, Duże (L) poduszki słuchawki 

Mikrofon:

- Typ mikrofonu: Redukcja szumów
- Podnosi jakość rozmów poprzez wyeliminowanie szumów z otoczenia.
- Czułość mikrofonu: Standardowa (E-STD)
- Standardowa (STD) czułość mikrofonu jest porównywalna z tą w typowych słuchawkach telefonicznych i można ją spotkać w większości urządzeń telefonicznych.
- Typ wysięgnika: Elastyczny
- Mikrofon z funkcją redukcji szumów o doskonałej skuteczności – doskonale nadaje się do otwartych, hałaśliwych przestrzeni biurowych. Wysięgnik można dopasować do wymagań użytkownika.

Zdalna obsługa połączeń:

- Jabra PC Suite: Tak
 Program Jabra PC Suite umożliwia zdalną obsługę połączeń przy użyciu zestawów słuchawkowych Jabra i systemów UC oraz telefonów programowych IP najnowszej generacji. Użytkownicy zestawów bezprzewodowych mogą kończyć połączenia z dala od biurka i telefonu programowego. W przypadku przewodowego zestawu słuchawkowego, program Jabra PC Suite oferuje szereg funkcji do zdalnej obsługi połączeń, z których można korzystać bezpośrednio przy użyciu zestawu lub pilota na przewodzie. Płynne łączenie zestawu słuchawkowego z telefonem programowym zapewnia użytkownikom możliwość poruszania się i wykonywania innych zadań podczas prowadzenia rozmowy. To z kolei prowadzi do podwyższonej wydajności i lepszej ergonomii codziennej pracy.