Basket_selected
Koszyk jest pusty

Kontakt

    

    Ewa Czekaj

               Ewa Czekaj
               koordynator
         sklepu internetowego

    e-mail: sklep@fanpix.pl

    tel. 13 306 10 10
    GG: 55753992
    czynne w godzinach:
    pon - pt 8:00 - 17:00
    sob 9:00 - 13:00

Kategorie

Blog sklepu Fanpix.pl
Fanpix rzetelnym sklepem
SSL
 Tax free zwrot VAT dla podróżnych

Odbiór towaru


Co zrobić jeśli dostarczony kurierem towar jest uszkodzony fizycznie?
Przy odbiorze przesyłki prosimy PRZED podpisaniem "zgodnego przyjęcia paczki" DOKŁADNIE sprawdzić, czy nie nosi ona ŻADNYCH śladów uszkodzeń mechanicznych.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.) należy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować  Sklep o tym fakcie, podając jednocześnie powód nieprzyjęcia przesyłki.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy rozpakować paczkę w obecności kuriera i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym. Powyższą procedurę należy ZAWSZE stosować w przypadku towarów wielkogabarytowych (monitory, elementy klimatyzacji, urządzenia wielofunkcyjne itp.), które są najbardziej narażone na zarysowania i wgniecenia w transporcie.
Podpisanie "zgodnego przyjęcia paczki" traktuje się jako potwierdzenie, że przesyłka dotarła w stanie idealnym.
W przypadku "zgodnego przyjęcia paczki" a następnie stwierdzeniu uszkodzenia fizycznego towaru, należy na miejscu spisać w obecności kuriera protokół zawierający informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.
 Uwaga! Prosimy o bezwzględne przestrzeganie zasad dotyczących spisywania protokołu
a) protokół szkody musi wyraźnie wskazywać, że opakowanie zewnętrzne nie nosiło żadnych uszkodzeń i jest w stanie IDEALNYM
b) opakowanie towaru musi być w stanie IDEALNYM, tak aby jego oględziny umożliwiały zweryfikowanie poprawności informacji z protokołu szkody (patrz. pkt. a)
c) uszkodzenie zostało zgłoszone niezwłocznie w ciągu 48h od daty otrzymania.