Odbiór towaru


Co zrobić jeśli dostarczony kurierem towar jest uszkodzony fizycznie?
Przy odbiorze przesyłki prosimy PRZED podpisaniem "zgodnego przyjęcia paczki" DOKŁADNIE sprawdzić, czy nie nosi ona ŻADNYCH śladów uszkodzeń mechanicznych.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.) należy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować  Sklep o tym fakcie, podając jednocześnie powód nieprzyjęcia przesyłki.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy rozpakować paczkę w obecności kuriera i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym. Powyższą procedurę należy ZAWSZE stosować w przypadku towarów wielkogabarytowych (monitory, elementy klimatyzacji, urządzenia wielofunkcyjne itp.), które są najbardziej narażone na zarysowania i wgniecenia w transporcie.
Podpisanie "zgodnego przyjęcia paczki" traktuje się jako potwierdzenie, że przesyłka dotarła w stanie idealnym.
W przypadku "zgodnego przyjęcia paczki" a następnie stwierdzeniu uszkodzenia fizycznego towaru, należy na miejscu spisać w obecności kuriera protokół zawierający informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.
 Uwaga! Prosimy o bezwzględne przestrzeganie zasad dotyczących spisywania protokołu
a) protokół szkody musi wyraźnie wskazywać, że opakowanie zewnętrzne nie nosiło żadnych uszkodzeń i jest w stanie IDEALNYM
b) opakowanie towaru musi być w stanie IDEALNYM, tak aby jego oględziny umożliwiały zweryfikowanie poprawności informacji z protokołu szkody (patrz. pkt. a)
c) uszkodzenie zostało zgłoszone niezwłocznie w ciągu 48h od daty otrzymania.