Odbiór towaru


ODBIÓR DOSTAWY KURIERSKIEJ

 
 
 
 
Co zrobić jeśli dostarczony kurierem towar jest uszkodzony fizycznie?

Przy odbiorze przesyłki prosimy przed podpisaniem "zgodnego przyjęcia paczki" należy dokładnie sprawdzić, czy nie nosi ona żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy rozpakować paczkę w obecności kuriera i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym. Powyższą procedurę należy zawsze stosować w przypadku towarów wielkogabarytowych (monitory, elementy klimatyzacji, urządzenia wielofunkcyjne itp.), które są najbardziej narażone na zarysowania i wgniecenia w transporcie.
Podpisanie "zgodnego przyjęcia paczki" traktuje się jako potwierdzenie, że przesyłka dotarła w stanie nie naruszonym.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.) należy spisać z kurierem protokół szkody lub odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować nasz sklep o tym fakcie, podając jednocześnie powód nie przyjęcia przesyłki.
Prosimy o przestrzeganie zasad dotyczących spisywania protokołu:
a) protokół szkody musi wyraźnie wskazywać, że opakowanie zewnętrzne nie nosiło żadnych uszkodzeń i jest w stanie nie naruszonym;
b) opakowanie towaru musi być w stanie idealnym, tak aby jego oględziny umożliwiały zweryfikowanie poprawności informacji z protokołu szkody (patrz. pkt. a)
c) uszkodzenie zostało zgłoszone niezwłocznie w ciągu 48h od daty otrzymania.
 

ODBIÓR OSOBISTY

 
Przed odbiorem osobistym w naszym lokalu, rekomendujemy wcześniejsze umówienie się, co przyspieszy i ułatwi proces obsługi: płatności i wydania towaru.